مجمع عمومی سالانه با موضوع بازنگری نسخه ترمیم یافته سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد

مجمع عمومی سالانه با موضوع  بازنگری نسخه ترمیم یافته سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد. این نشست در روز ۲۰ اردیبهشت از ساعت 8 تا ۱1:30 در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

در این نشست ابتدا رئیس محترم انجمن حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد زارعان گزارشی را از فعالیت‌های سال گذشته اعم برگزاری کرسی‌ها و نشست های علمی و جلسات بازنگری در نسخه‌ی ترمیم یافته سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه کردند.

 

 

در ادامه چهار نفر از اعضای محترم به نمایندگی از اعضای انجمن نکاتی را در خصوص لزوم توجه و اهتمام به تعلیم وتربیت اسلامی، و راه‌‌های همکاری با وزارت آموزش و پرورش و ظرفیت‌های موجود در مراکز تخصصی حوزه‌علمیه را مطرح کردند.

 

وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر صحرایی هم علاوه بر بیان نکاتی پیرامون تحول در نظام آموزش و پرورش و اهتمام جدی بر عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ترمیم آن بر اساس توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری نکاتی را در خصوص نظام جذب و تربیت معلم، تحول در مدارس دولتی و ارتقاء کیفیت آموزشی آن بیان کرد. در ادامه نیز به نکات مطرح از سوی حاضرین پاسخ گفت.

 

در ادامه‌ی جلسه جناب آقای حجت‌الاسلام مروجی طبسی گزارشی را از فرآیند ترمیم سند و اقدامات انجام شده از سوی انجمن تعلیم و تربیت اسلامی و نیز گروه علوم تربیتی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بیان کرد.



 

در قسمت دوم برنامه حاضرین از سخنرانی حضرت آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عضو شورای عالی آموزش و پرورش بهره مند شدند. ایشان با اشاره بر نقش تربیت اخلاقی و اهمیت آن در جامعه‌ی اسلامی بر زمینه‌سازی رشد آن در نظام تعلیم وتربیت کشور و همچنین حوزه‌های علمیه تأکید نمودند.

 

در انتها نیز حجت الاسلام دکتر علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به بیان نکاتی در خصوص تدوین متون درسی مدارس پرداخت.


 

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید