انتشار کتاب درسنامه تعلیم و تربیت اسلامی با موضوع نظام تعلیم و تربیت اسلامی

کتاب درسنامه تعلیم و تربیت اسلامی با موضوع نظام تعلیم و تربیت اسلامی به قلم سید علی اکبر حسینی نیشابوری و محمد حسین صاعد رازی در ۳۰۴ صفحه از سوی انتشارات دارالمبلغین منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب درسنامه تعلیم و تربیت اسلامی با موضوع نظام تعلیم و تربیت اسلامی به قلم سید علی اکبر حسینی نیشابوری و محمد حسین صاعد رازی در ۳۰۴ صفحه از سوی انتشارات دارالمبلغین منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در این کتاب دو درس با عنوان کلیات (۱) و کلیات‌ (۲) نوشته شده که مفاهیم عنوان کتاب و مفاهیم مرتبط با آن مورد بحث قرار گرفته، سپس مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی در چهارده درس مورد بحث قرار گرفته است.

گفتنی است، مبانی تعلیم و تربیت اسلامی در شش درس، اهداف تعلیم و تربیت اسلامی در یک درس، اصول تعلیم و تربیت اسلامی در دو درس، ساحت‌شناسی تعلیم و تربیت اسلامی در دو درس، مراحل تعلیم و تربیت اسلامی در یک درس، عوامل و موانع تعلیم و تربیت اسلامی در یک درس و روشهای تعلیم و تربیت اسلامی در یک درس، محتوای این کتاب را تشکیل داده است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید